HOLIDAY INN EXPRESS ORAZ CROWN PLAZA HOTEL

W 2020 wdrożyliśmy systemy Ericsson-LG dla klientów Hotelowych. Realizacja miała miejsce w kompleksie Warsaw HUB.

Nasz projekt objął dwa hotele w Warszawie: Holiday Inn Express oraz pierwszy w Polsce Crown Plaza Hotel. Do obsługi hotelu zaproponowaliśmy centralę Ericsson-LG iPECS UCP 600, która zapewnia użytkownikom szereg zaawansowanych funkcjonalności komunikacji zintegrowanej. Dzięki w odrębny, ale w pełni zintegrowanym centralom oba systemy są od siebie odseparowane przy zachowaniu pełnej komunikacji pomiędzy nimi.

W naszej realizacji dla części biurowej zastosowaliśmy zaawansowane telefony IP LIP 9030 oraz 9020. Pokoje zostały natomiast wyposażone w telefony analogowe ze spersonalizowanym faceplatem odrębnym dla obu hoteli. Cała powierzchnia obu obiektów została pokryta zasięgiem telefonii dect firmy Ascom.

Masz
dodatkowe
pytania?

Skorzystaj z formularza